قانون جذب کار می‌کند؟

نظرات 63
5 دقیقه زمان مطالعه

قانون جذب و باور

قانون جذب؛ قانون یا باور؟

قانون جذب چه به آن ایمان داشته باشید چه نداشته باشید همیشه کار خود را دقیق انجام می‌دهد ولی ایمان به آن می‌تواند نتایج استفاده از آن را بیشتر کند. در این مقاله سعی کردم رابطه ایمان به قانون جذب و کارکرد آن را توضیح بدم. شما هم حتماً تجربیات خوبی در این زمینه دارید. منتظر خواندن آن‌ها در قسمت نظرات هستم.

قانون جذب و ایمان قوی

به‌تدریج که می‌خواهید از توان فوق‌العاده و قدرت قانون جذب استفاده کنید، بیشتر به اهمیت ایمان به آن پی می‌برید. شما باید با قانون جذب ارتباط برقرار کنید تا قانون جذب کمکتان کند.

منظور از ارتباط این است که باور داشته باشید که این قانون کار می‌کند. البته چه باور داشته باشید چه نداشته باشید این قانون کار خود را انجام می‌دهد ولی برای اینکه به نحو احسن و به‌صورت مثبت از قانون جذب استفاده کنید بسیار خوب است که به این قانون ایمان صد در صد داشته باشید.

 

نتیجه‌ی ایمان به قانون

ایمان به قانون جذب علاوه بر این‌که در استفاده از آن کمک فراوانی می‌کند و باعث می‌شود زودتر به نتیجه برسیم یک نتیجه قابل‌لمس‌تر هم دارد.

فرض کنید فقط یک نفر هرسال می‌توانست از کنکور سراسر وارد دانشگاه شود. آن‌وقت به‌احتمال خیلی زیاد کسی دیگر به فکر ادامه تحصیل نمی‌افتاد چون خیلی سخت می‌توانست قبول کند که او آن‌یک نفر باشد. به همین صورت اگر شما به قانون جذب ایمان نداشته باشید هیچ‌گاه آن‌طور که بایدوشاید از آن استفاده نخواهید کرد و مسلماً نتیجه هم به همان اندازه کمتر خواهید گرفت.

برای مطالعه بیشتر در این رابطه این مطلب را هم مطالعه کنید: باورهای انسان و قانون جذب 

قانون جذب سریع

اگر می‌خواهید نتیجه قانون جذب را سریع در زندگی‌تان ببینید یک‌راه وجود دارد! باید در همه حال احساس خوبی داشته باشید. به شما قول می‌دهم اگر فقط ۲۱ روز بتوانید احساس خود را خوب نگه‌دارید اتفاقاتی در زندگی‌تان می‌افتد که خودتان الآن حتی نمی‌توانید به آن‌ها فکر کنید.

استفاده از قانون جذب خود یک هدیه است

تا حالا به این مورد فکر کردید؟ چه چیزی بهتر از این؟

شما قرار است احساستان را خوب کنید و بعد موارد خوب وارد زندگی شما می‌شود. مثل این است که شیرینی بخوریم و لاغر شویم! هم لذت خوردن رو می‌بریم هم به هدفمان می‌رسیم. اگر قانون جذب برعکس بود واقعاً سخت بود چون باید همیشه غمگین می‌بودیم تا اتفاقات خوب را تجربه کنیم پس خدای بزرگ رو شاکرم که بابت شاد بودن و شاکر بودن ما را غرق در نعمت می‌کند.

جذب مسئولیت‌پذیری

اولین، اولین و بازهم تأکید می‌کنم اولین نقطه و نقطه شروع قانون جذب اینجاست. کسی که قانون جذب را می‌داند هیچ‌گاه نباید هیچ قسمت زندگی خود را که دوست ندارد را تقصیر کس دیگری اندازد. حتی بدی‌هایی که اطرافیان یا حتی غریبه‌ها گل‌ها به شما می‌کنند را خودتان جذب کردید.

حتماً تا حالا تجربه کردید که وقتی از یک اخلاق یک شخص به‌شدت متنفرید آن اخلاق رو اشخاص دیگری هم که وارد زندگی‌تان می‌شوند دارند. مخصوصاً در روابط عاطفی این مسائل بسیار دیده می‌شود. یک‌لحظه با خودتان صادق باشید چقدر این نفر شبیه نفر قبلی است؟

 قانون جذب همه جا با شماست

و سؤال مهم‌تر چرا این نفر شبیه نفر قبلی است؟

چون شما وقتی‌که رفتاری که دوست نداشتید را از آن شخص می‌دیدید به‌شدت واکنش منفی احساسی نشان می‌دادید و معمولاً در همان احساس می‌ماندید. خیلی سختِ که احساس انسان بد نشود ولی حداقل می‌شود بعد از ۲-۳ دقیقه و با یادآوری این موضوع که خودمان این شخص را جذب کردیم آرام شویم و کم‌کم احساس و ارتعاش خود را مثبت کنیم.

 

چرا مسئولیت‌پذیری این‌قدر مهم است؟

جواب تا حدودی مشخص است. تا وقتی‌که علت احساس بد خود را در دیگران جستجو کنیم مسلماً می‌خواهیم آن شخص را عوض کنیم یا از زندگی خود حذف کنیم ولی قانون جذب می‌گوید: “شما تنها کسی هستید که مسئول احساس بد خود هستید.” و اگر این موضوع را قبول کنیم و مسئولیت آن را گردن بگیریم وارد مرحله بعد می‌شویم. مرحله بعد این است که حالا که من مسئول احساسات خودم هستم چه کنم که احساسم خوب شود؟

مدتی پیش یک فایل صوتی را در کانال پرورش جذب قراردادم به نام مسئولیت‌پذیری.

این فایل رو اینجا قرار می‌دهم؛ حتماً گوش کنید و ما را از تجربیات و نظراتتان آگاه کنید.

 

 

 

 

منتظر نظرات زیبای شما هستم

امیر شریفی

۴.۴/۵ - (۷ امتیاز)

رشد خودت رو استارت بزن !

درخواست ثبت نام در دوره های امیر شریفی

مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
هنگامی که پاسخی داده شود به ایمیل شما پیام ارسال میگردد

63 نظرات
جدید ترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد درون خطی
دیدن تمام نظرات
دوره آموزش کارشناس جذب شوید
دوره برتری شدید
63
0
سوالی دارید؟ بپرسیدx